Kategorie

Slevy

Naše prodejna a servis

Naše prodejna a servis

PUNKBIKE STORE - CYKLOSERVISBRNO.CZ

Informace

Výrobci

Obchodní podmínky pro elektronické obchody PUNKBIKE STORE a CYKLOSERVISBRNO.CZ

NABÍDKA ZBOŽÍ

Zboží nabízené prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu je nabídkou zboží, která má pouze informativní charakter. Samotná nabídka zboží se, bez dalšího, nepovažuje za návrh dodat zboží ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně nabízeného zboží. Obrazové záznamy (fotografie a vizualizace) zboží mají pouze ilustrativní charakter a mohou se mírně lišit od reálné podoby zboží.

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání objednávky Vám do pěti minut přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na některý z emailů: shop@punkbike.org;info@cykloservisbrno.cz.

Následně Vás budeme kontaktovat buď e-mailem nebo telefonicky s upřesněním ohledně termínu a způsobu dodání. 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A GDPR

Veškerá osobní data, která uvedete do objednávky slouží jen pro správné doručení objednaného zboží. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi není a nebude nakládáno jiným způsobem a nebudou poskytnuta třetí osobě. Máme určeného správce osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) více o GDPR ZDE.

ZÁRUKA

Na veškeré zboží je záruka 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak).  

CENY:

Cena, která je uvedena je cenou konečnou, tzn.: tuto cenu (+poštovné, podle způsobu platby) zaplatíte při převzetí zboží na Vaší dodací adrese, kterou uvedete v objednávce. 

MOŽNOSTI PLATBY- zvolíte si u pokladny

  • Dobírka - vybrané zboží vám zašleme na dobírku - zboží tedy zaplatíte při převzetí zboží.
  • Přes platební bránu PayPal - nejrychlejší a zároveň bezpečný převod, platba je na našem účtu během několika minut a odesíláme druhý pracovní den.
  • Platba předem na účet - Po připsání částky na náš účet zasíláme zboží na dodací adresu uvedenou v objednávce.
  • Hotově/kartou na naší prodejně, tato možnost je bez dalších poplatků.

DOPRAVA ZBOŽÍ

Doručení si zvolíte v pokladně. Na výběr máte z několika možností:

Využít sítě výdejních míst společnosti Zásilkovna v České nebo Slovenské republice.

Pokud víte, že budete doma nebo v práci, lze využít služeb PPL kurýra, případně služby Zásilkovna domů, ti Vám balík doručí až na Vámi určenou adresu. Když Vás nezastihne ani při opakovaném doručení, uloží balík na nejbližším depu. Možné je také doručení do PPL parcel shopu. V tomto případě napište do poznámky v objednávce Váš oblíbený parcel shop, do kterého chcete balík doručit.

Samozřejmě je také možný osobní odběr na naší prodejně, který je bez dalších poplatků.

VELIKOSTNÍ / HMOTNOSTNÍ LIMITY ZÁSILEK

Limity rozměrů a hmotnosti zásilek se u různých dopravců liší, pokud překročíte při Vaší objednávce některý limit, budeme Vás kontaktovat e-mailem s možným řešením. (více balíků, jiný dopravce) V takovém případě se může cena přepravy změnit. Pokud nebude v našich možnostech najít vhodnou dopravu a nebude možný z Vaší strany osobní odběr, případně se změnou dopravy nebudete souhlasit, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.

DOBA DORUČENÍ

Doba doručení uvedená v pokladně je orientační, vždy záleží, jestli je vše zboží skladem, na konkrétním dopravci, také na době zpracování Vaší objednávky, času svozu atd. Může se navíc prodloužit v případě svátků, technických problémů přepravce atd. Dobu doručení proto nejsme schopni garantovat a nelze ji nárokovat. Doporučujeme vždy zvolit určitou časovou rezervu.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Všechno prodávané zboží je v originálním balení s plnou zárukou, vztahují se na něj záruční podmínky v plném znění.

Podrobný reklamační řád a podrobný postup při reklamaci i s kontakty na servisy apod. naleznete v menu pod položkou Reklamační řád.

Reklamaci zboží uplatňujete přímo u nás, a to buď osobně nebo zasláním případného reklamovaného výrobku v doporučeném dopisu spolu s kopií faktury a popisem závady na naši adresu. Oprávněné reklamace řešíme okamžitou výměnou za nový kus bez jakéhokoliv prodlení. V případě dalších dotazů nám zavolejte nebo napište email.

STORNA OBJEDNÁVEK

Vaši objednávku můžete stornovat do dvou hodin od vytvoření objednávky na některý z emailů: shop@punkbike.org;info@cykloservisbrno.cz

V případě nedodržení např. termínu dodání z naší strany, o kterém Vás např. v případě nečekaného nedostatku Vámi objednaného zboží na skladě budeme informovat, máte právo na stornování objednávky.

14-ti DENNÍ ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

Při tzv. fyzicky bezkontaktním způsobu dodání se řídíme zákonem 367/2000 Sb., dáváme 14tidenní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti. V jednotlivých případech se budeme řídit ustanovením tohoto zákona.

Pokud nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit v neporušeném obalu (pokud to lze při rozbalování dodržet), originálně zabalené a v kompletním balení, tak jak jste jej převzali, zpět na naši adresu prodejny Bělohorská 57, Brno, 636 00. (je třeba přiložit též daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii). Po obdržení vráceného zboží vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží + poštovné. Pro urychlení celého procesu je vhodné přiložit vaše číslo účtu, na který si přejete peníze zaslat.

ADR

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

NA ZÁVĚR

Všechno námi prodávané zboží je určeno pro český trh a splňuje všechny předepsané normy. Po odeslání objednávky se stává objednávka závaznou, pokud ji do dvou hodin od objednání nestornujete.